janmucha janmucha
239
BLOG

Tomczyk jak "Trybuna Ludu"

janmucha janmucha Polityka Obserwuj notkę 1

Niedobrze być starym człowiekiem i mieć dobrą pamięć. Dziś, przypadkowo - bo zazwyczaj na ten kanał nie zaglądam, choć dostałem go w pakiecie - obejrzałem na TVP Info gładką twarz niejakiego Tomczyka (imienia nie zakonotowałem), rzecznika rządu. Otóż tenże rzecznik powiedział na temat Platformy Obywatelskiej takie oto zdanie:

"...Teraz jest zupełnie inna Platforma, zupełnie inni ludzie..."

No a mnie stanął w mgnieniu oka przed oczami tytuł z "Trybuny Ludu" z roku 1980 z dużym zdjęciem Stanisława Kani (dla młodych wyjaśnienie - to był przez jakiś czas I serkretarz partii komunistycznej). Tytuł brzmiał:

"Partia ta sama, ale nie taka sama".

Lata lecą, epoki mijają, a retoryka tych, co się za wszelką cenę chcą utrzymać przy władzy ta sama, choć nie do końca taka sama. No i mordka rzecznika nieco młodsza.

janmucha
O mnie janmucha

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka