janmucha janmucha
154
BLOG

Petru solista

janmucha janmucha Polityka Obserwuj notkę 2

Dość uważnie, na tyle na ile mogę śledzę media. Usiłuję przypomnieć sobie choćby jeden wywiad, choćby jedną krótką wzmiankę w TV, prasie czy radio o partii Nowoczesna.pl, w której w imieniu partii mówiłby ktoś inny niż Ryszard Petru.

Jeżeli już pojawiają się jakieś twarze w partii Ryszarda Petru, to stanowią one co najwyżej tło dla Ryszarda Petru. Czasami zastanawiam się, czy nie są to wynajęci modele w charakterze żywych manekinów.

Ale może ja nie mam szczęścia, może jestem za mało wnikliwy. Może mnie ktoś oświeci? Może odpowie, dlaczego o partii Nowoczesna pl. wypowiada się w ogólnopolskich mediach tylko i wyłącznie Ryszard Petru, nikt inny. 

Nawiasem mówiąc ostatnio tak go dużo wszędzie, że jeszcze trochę, a będę się bał otworzyć puszkę z konserwami.

janmucha
O mnie janmucha

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka